Service

Deskundige vouwwagen-service, persoonlijk en direct contact
In geval van service en onderhoud, heeft u direct met de fabrikant te maken! Ook nadat u een vouwwagen bij ons heeft gekocht, kunt u bij ons terecht voor service en onderhoud aan uw vouwwagen. Omdat wij de fabrikant zijn van onze eigen producten, nemen wij de service en onderhoud aan de Holtkamper producten serieus als geen ander.

Bunnik en Emmen
Ons Service Center en Atelier bevinden zich in Emmen, van waaruit ook het contact plaatsvindt met u als klant. Ook de service-planning wordt in Emmen gemaakt. Als u dichter in de buurt van Bunnik woont, kunt u zodra een afspraak is ingepland uw vouwwagen ook naar Bunnik brengen. Kleinere reparaties en algemeen onderhoud worden dan in Bunnik uitgevoerd. Groter onderhoud of tentreparaties worden door ons naar Emmen gerouteerd. Hier merkt u verder niks van.

Aanmelden voor service en onderhoud
Door het grote aantal aanmeldingen dat wij jaarlijks ontvangen, zijn wij genoodzaakt te werken met een jaarplanning. Dit wil zeggen dat uw vouwwagen, niet direct na aanmelding aan de beurt is, maar dat wij u inplannen in onze jaarplanning. Als u de geboden periode niet uitkomt, zijn er natuurlijk mogelijkheden tot her-inplanning en/of overleg. Wij zijn u graag zo goed mogelijk van dienst en gaan altijd voor de beste service en/of reparatie voor uw vouwwagen!

Wij adviseren u om evt. schades, reparaties of onderhoudsaanvragen direct na de zomervakantie aan te melden. Voor aanmeldingen na 1 januari geldt dat Holtkamper niet kan garanderen dat deze voor de meivakantie, Pasen e.d. in behandeling zullen worden genomen. Voor aanmeldingen die zijn gedaan na 31 maart, zijn wij mogelijk genoodzaakt om service ná de zomervakantie in te plannen, vanwege de drukte in het hoogseizoen.

Klik hier om uw vouwwagen aan te melden voor het beste onderhoud!